Monday, April 22, 2013

Bengkal Emas Perak di Al-Syifa Business Centre, Johor


Bismillah,

Alhamdulillah saya ucap syukur amat sangat kerana pada minggu lepas saya telah berpeluang untuk bersama sama rakan saya di Al-Syifa Business Centre, Taman Universiti, Skudai Johor pada 20hb April 2013.


Masjlis pelancaran buku
 Seharian saya disana untuk menjadi seorang pelajar dan seterusnya bertanggungjawab untuk menyampaikan kepada anda semua apa yang saya telah pelajari.

Syukur kerana ada dua speaker yang saya amat nanti nantikan ilmu mereka.


1) Prof. Dr. Zuhaimy Ismail (Pensyarah danPengkaji Dinar/Dirham) http://zuhaimyismail.blogspot.com/
2) Tuan Ikram Adi (Pakar Silver). http://ikramadi.com/

Kursus yang ditawarkan oleh En. Ikram Adi (Pakar Perak)

Saya tidak mahu menulis banyak kerana biarlah gambar yang akan berkata dengan sendirinya.


Prof. Dr. Zuhaimy memberikan penerangan mengenai jenis wang emas perak pada zaman kesultanan Melayu

En. Ikram Adi memperkenalkan diri
En. Ikram Adi (Pakar Silver Malaysia) bersama saya
Upacara penyampaian cenderahati


Prof. Dr. Zuhaimy menandatangani buku peminat


  
Buku oleh Prof. Dr. Zuhaimy Ismail

Pada mereka yang berminat untuk mendapatkan buku DINAR EMAS & DIRHAM PERAK oleh Prof. Dr. Zuhaimy Ismail boleh mendapatkannya dengan harga istimew. (Sila emel kepada mddanial1@gmail.com dan emel yang bertajuk 'Buku Dinar Emas dan Dirham Perak')

Alhamdulillah, sepanjang bengkel berlangsung, pelbagai maklumat yang saya terima. Marilah sama sama doakan agar saya dapat meluangkan masa untuk memberi ilmu pengetahuan kepada anda semua.

Pada yang masih mencari peluang atau 'platform' untuk memulakan simpanan, perniagaan emas atau perak. Silalah mencari seminar-seminar yang ada berdekatan dengan kawasan tempat tinggal anda, atau pun jika kelapangan Insya-Allah pada 27hb April di Seksyen 7, Shah Alam, bermula pada 3 ptg akan ada Seminar mengenai peluang perniagaan emas perak.

Berminat bolehlah daftar secara online di sebelah kanan page ini dan disana anda akan dapat lihat tempat-tempat seminar yang ada.

Amin.
Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...